Problemlösning

 
Jag har haft ett litet problem - mitt headset "försvinner" JÄMT!! Mina två små älsklingar hittar inte sina och snabba som vesslor tar de mitt istället. Å sen är det iiiiingen som har sett mitt när jag väl behöver det....
 
Jag har ju sett att flera har använt pärlplattepärlor som de satt längs hela headset:et, vilket är smart även om det ser ut som de halsbanden man brukade få när killarna gick på dagis. (känns kanske som om både killarna och jag har vuxit ifrån det)
 
Men när jag tänkte på det kom jag fram till att det måste bero på dels mängden och dels färgkombon..... Så jag plockad fram våra pärlor och testade lite olika färgkombinationer  - och kom fram till denna
Orange, ljusblått och vitt - Mycket nöjd!!
Och det bästa av allt  - även om det bara är 5 pärlor så vet inte killarna hur man tar bort dem (ännu)
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0