Fat Cat

Sist jag var inne började jag skriva ett inlägg men blev avbruten av lite kräksjuka, sen kom livet lite emellan (med allt vad det innebär) och lägg på det en svajjig uppkoppling... Ja, då blir det lätt några dagar som går - Sorry!!
 
Men NU gör jag ett nytt försök!
 
Det jag ville berätta för er var att jag hittat en UNDERBAR liten butik på söder. Fat Cat - en liten bit av inrednigshimlen : )
Oj, oj, oj vad mycket fint och roligt det fanns!!
Började prata med ägarinnan (nu inser jag att jag inte fick reda på vad hon hette) och hennes filosofi är att 1, hon själv skulle vilja ha allt hemma, 2, att det ska vara prisvärt. "Du kommer aldrig hitta en tekopp för 500kr här" berättade hon.
Att ägarinnan har ett förflutet som trädgårdsdesigner kan man förstå, mycket säker stil och härliga växter här och var...
Hon verkar även ha en liten förkärlek till hundar.
Hittade nya saker hela tiden, ju mer jag tittade - underbart!
En härlig blandning av allt möjligt - nytt och gammalt.
Å massa "bra att ha" saker, som den här räven....
....undrar vad Fredrik skulle säga om jag kom hem med den?
Fina små stilleben och inspiration i hela butiken.
Letar du efter något lite annorlunda, udda som inte alla har - åk dit!!
En liten varningsskylt kanske?
 
Tro det eller ej men jag köpte inte NÅGOT när jag var där meeeeen, jag kommer tillbaka och DÅ!!
Nu hoppas vi på att vårt nät håller i sig så att vi ses imorgon igen.
 
Until then
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0