En höstkrans

 
Igår satt jag inne i stor sett hela dagen m Lucas som gjort illa sitt knä (en annan historia). Det passade ganska bra, eftersom jag började känna mig lite skruttig, men mot eftermiddagen kände jag att jag ändå var tvungen att gå ut en LITEN sväng i det fina vädret...
Så jag tog min sekatör och gick ut i skogen vid huset. 
Tänkte att jag kunde göra en krans att ha på dörren.
Tog helt vanligt jutesnöre och band ihop grenarna med.
Det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig (den var roligare att göra än den blev fin) men det blev i alla fall lite färggrant på ytterdörren.
Löven kommer ju att bli torra och bruna fort men några dagar hoppas jag att de vackra färgerna håller i sig.
Välkommen hem till oss!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0