Blev lite kär

 
I går när jag var på Alviks Måleri hittade jag en väldigt speciell tapet! Jag blev så GLAD när jag såg den, man kan nog säga att jag blev lite förälskad : )
Den är lite crazy kan man väl lugnt säga....
Det vore SÅ snyggt med bara 1 våd av tapeten någonstan men jag vet inte var den skulle passa in hemma hos oss, eller jo JAG tycker att det vore JÄTTE SNYGGT med 1 våd i någon av killarnas blivande rum. Men det är bara vad jag tycker OCH så har vi lovat dem en fondvägg med fototapet som ngn sorts "muta" för att jag inte har lust att måla något i deras rum denna gången (kika under kategorin "barn & barnrum")
 
Behöver du en lite crazy tapet så heter den Penguin Library och kommer från Osborne & Little.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cia

Jättefina bokomslag från Penguin Books. Kul tapet!

2013-06-25 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0