Trolltrumman

 
I dag är jag RÄTT less på vår renovering. Kan ha ngt att göra med det faktum att jag kapade 2 trådar till ett eluttag när jag skulle såga ned en vägg + att vi bor i byggdammsland just nu - det är ÖVERALLT!! (oavsett hur mycket jag dammsuger och torkar)
 
Så idag blir det inte ngn renoveringsrapport utan ett "Nice Place" jag hittade när vi var i Funäsdalen förra veckan.
 
Trolltrumman Inne & Ute, ligger mitt i Funäsdalen.
De har MASSA fint och roligt, modernt blandat med fjällslöjd i en otroligt skön mix.
Vackra och underbart doftande tvålar
En klassisk Howard delar rum med en massa renar - iiinge konstigt alls.
Svenskt fjäll möter Provence....
Otroligt coola vaser, en ny variant av Svenskt Tenns "Dagg" ; )
Å den här lilla renparaden - hur söt är inte den?
Stod länge och funderade hur någon av dem skulle kunna passa in hos oss men jag tror att de är flockdjur även om de är gjorda av trä....
MYCKET annorlunda lampa....
Å cement, massa fina cementsaker (erkänner, det ÄR en svaghet jag har)
Ett  vitmålat älghorn - super snyggt men passar INTE in i ett radhus från -69
Så mycket fint under ett och samma tak och nej, det gick inte att gå därifrån utan att några saker kom med hem...
Vill du veta mer gå in på http://trolltrumman.se/ eller se till att få vägarna förbi - åk dit vetja!
 
Nu, vända ned sängen (suck!!) men vi börjar få in snitsen på det nu....
I morgon är en annan dag.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0