Ilse och jag på semester

 
Snart är det semester, i skrivande stund om 1 dag!
Då måste det ju fixas till hemma, så det är mysigt nu när vi ÄNTLIGEN ska vara lediga!
 
Så igår bar det av till Blomsterlandet för att införskaffa lite mer grönska. Köpte en liten bambu till, vet inte varför det bara blev en stor sist jag var där....
 
Så nu är baksidan klar, här ska jag sitta i kvällssolen och sippa på ett glas rosé.
På framsidan blev det nya växter i lådan.
Silvertimjan och steppsalvia kan de ha hetat... men det kan ha varit ngt helt annat också!
 
och basilika, timjan, oregano, mynta, rosmarin och salvia på bordet - luktar SÅ gott!!
Något annat som också luktar gott är min Ilse Krohn Superior! Vågade inte riktigt hoppas på blommor redan i år men Ilse levererar!! Massa knoppar på gång lagom tills jag är hemma och kan njuta av både blommorna och doften hela dagarna - Lycka!!
Eller det var väl en liiiten lögn, det kommer ju inte bli så att jag kan sitta och låtsas vara Ferdinand och lukta på blommor HELA dagarna nästa vecka. Nästa vecka drar projektet "bygg om hela huset" igång...
Det ska bli SÅ spännande! Kommer visa er hur det går här på bloggen.
 
För det hoppas jag att jag ska hinna med, det OCH att lukta lite på blommorna.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0