Byggdag 2

 
I dag var det full fart på bygget igen. Snygge snickarn snickrade och jag packade och monternade ned vårt sovrum/kontor (jag kan röra på armarna - kors i taket!!)
När vi rev ned panelen i sovrummet syntest plötsligt några gamla bekanta....
Man skymtade dem genom ett lager m vitfärg. KOLLA jag har Star Wars på väggen i mitt rum utbrast Lucas när han kom ned. -Du behöver bara fylla i dem lite mamma!! (NOT! Det är här fototapeten kommer in!!)
 
Så här såg väggen ut när det det Conrads rum, JÖSSES vad det var länge sen!!
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon är det en tur till glasmästaren som gäller och sen kommer Svante elektriker hit ordnar med elen här på undervåningen....
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0