Vilken dag som helst nu....

Islyktorna var inte färdig frusna : ( Det tar alltid längre tid än man tänkt sig. Men nu ska det ju blir riktigt kallt så till helgen ska de väl i alla fall vara klara.
 
Så jag får visa er en helt annan lykta....
En jag hittat på zbh, zelected by house. Den och en en kudde ur Ylva Skarps senaste kollektion (fyndad på Åhlens idag, 50% på rean)
Vi har ju inte fått ut julen från vardagsrummet ännu (I knooooow) men vilken dag som helst nu ska granen UT och då blir det nya kuddar i soffan också.
 
Men inte ikväll, lite trött i ögat. Mina onsdagar är UNDERBARA men intensiva så jag ska lägga barnen och sen är det go natt för min del också.
 
så,
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0