Flügger 1202 0520-B90G

 
Idag har jag haft en riktig TOPPENdag!
 
Det började med att Kjelle, målaren, kom strax e 07.00 och vi gick igenom vad som ska göras här hemma. Eftersom han skulle vara här så åkte jag till jobbet trots att det var onsdag - skön känsla faktiskt, jag är på jobbet men ändå inte : )
 
Vid 16-tiden hämtade Cia upp mig på sin moppe och vi susade in till stan för att gå och äta middag på Boquerian men eftersom de inte hade öppnat gick vi runt i Mood gallerian och tittade på rea:n
 
Fick syn på den här skylten - UNDERBAR!
Ingen stor grej, jätte enkel att göra och gjorde med största säkerhet många inklusive mig glada!!
När  Boquerian öppnade satte vi oss och åt en tidig middag, drack lite cava, pratade och bara njöt!
Jag var ju GANSKA så nyfiken på hur långt Kjelle hade hunnit idag så det var ju väldigt roligt att komma hem och upptäcka/inse att vår övervåning numera matchar Boquerinas tänsticksaskar!!
Var faktiskt tvungen att ta fram min NCS-sticka.... den heter Függer 1202 0520-B90G
Ha ha ha helt galet, det är ett svagt grönt ljus på hela övervåningen nu!!
Men det kommer bli SÅ bra!! Börjar få en känsla av hur det kommer att se ut nu när både bokhyllan och dörrarna  är grundmålade. LOVE IT!! Måste stämma av med honom i morgon hur lång tid han tror att det kan ta.
 
Ska bli spännande att se hur det ser ut när jag kommer hem i morgon kväll!
 
Until then
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Detta ser spännande ut. Hoppas du uppdaterar ofta så jag hänger med.
Kramar i massor
Linda

2013-08-08 @ 07:33:56
URL: http://hemmapaekbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0