Paintings in the making

Förlåt att det har varit så tyst här på bloggen!
 
Man tänker ju att nu när solen och ljuset har återvänt ska man vara pigg...
men jag känner mig HELT förbi, tröttare än någonsin. Tråkigt, riktigt tråkigt känns det men hey, det lär ju gå över förr eller senare.
 
Idag var ju vädret inte så skoj, så då passade det bra att vara inne och jobba.
Testade nya tyger på mina tavlor. Och jag blev SÅÅÅÅ nöjd!!
Ljust, randigt och blått - LOVE it!!
Känns "vårigt" och fräscht. Så nu är det bara för vädret och mig att hänga på i den känslan : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Kikar in och säger hej.
Ska bli skoj att ses på Bloggdagen i maj :-)

2013-04-15 @ 15:56:12
URL: http://fdensammamamman.blogspot.se/
Postat av: Lena - gott för själen

Fina tavlor du gör. Ser att ni planerar en NY-resa. Sååå härligt! Man blir verkligen beroende av den staden.

Ska bli kul att ses på Stora Bloggdagen.

Kram Lena

2013-04-19 @ 16:25:07
URL: http://gottforsjalen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0