Nytt och fint....

Hej alla där ute! Nu gör jag ett nytt försökt till come back!... Har ju börjat en ny tjänst på mitt jobb med allt vad det innebär.... Man är ju på tå och vill lära sig ALLT på en gång + att matte fortfarande inte är min starkaste sida... om man har en 80% tjänst och lägger till 50%... ja, klurar fortfarande på det ; )
 
Hur som haver.... nog om det!
 
I fredags var det öppet hus på Nacka Hudharmoni och lagom till det hade jag hängt upp lite nytt och fint på väggarna där.
Just nu testar jag mycket blått, vitt och denim....
Älsklingarnas urvuxna finskjortor har fått stryka på foten...
Jag är VÄLDIGT nöjd med resultatet, ska bli spännande att se hur de mottages nere på  Hudharmoni... har du vägarna förbi är det bara att kika in!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0