Snabb helg

Phu, det var den helgen....
 
I lördags var vi på Siggesta Gård ute på Värmdö och gick hinderbanana med 9 MYCKET förväntansfulla killar!
Om du har lite torka inför ett barnkalas - åk dit!!
Kul aktivitetskalas istället för ex Andys och SÅ mysigt ordnat med fika i orangeriet efter åt.
 
Efter det var det den årliga kräftskivan som i år blev inställd pga regn, men kräftorna var ju redan tinade så vi hade en minikräftskiva och spelkväll hemma istället. Helt lagom avslutning på dagen.
 
Söndag.. simskola med "stignrockorna", en liten svamptur i skogen och sen två träningsmatcher med 05:or från Järla.
Nu, sitter vi och väntar på den nya serien The Sprial.... vad tror ni, går den att virka till?
 
Avlutar med en bild från Formex som jag fått av min personliga säljare Madeleine.

Det är Madeleines förtjänst att jag har mina tavlor på Butik Gläntan i Åsa.
En del har en PT, jag har en PS ; )
TACK finaste för att du ALLTID puttar mig framåt!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0