Inte min dag idag

Idag har inte varit min dag. Vaknade med lite huvudvärk och väl på jobbet 
tänkte att jag skulle unna mig en stunds massage som vi har förmånen att få ha på jobbet 1 ggr i veckan.
Det är ju fantastiskt skönt (fast samtidigt fantastiskt oskönt) och känns så bra
att ta hand om sig själv även om man känner sig lite mörbultat efteråt.
Men idag blev det inte alls som det brukar : ( Fick bara mer ont i huvudet,
blev yr och illamående, började frysa och blev alldeles knäsvag.
 
Har alltid tyckt så synd om min svägerska som brukar bli riktigt dålig av massage, men jag har aldrig upplevt det... ja, tills idag då.
Det hela slutade med att jag fick åka hem och lägga mig. Kom upp lagom
till middag och känner mig fortfarande helt mosig.
Usch och fy!! Vilken tråkigt dag!
 
Så idag blir det bara ett litet tips från min sida, på en site jag brukar kika in på
med jämna mellanrum. 365 saker du kan slöjda http://www.365slojd.se 
Den är just vad den heter, en väldans massa slöjdtips. En del känns verkligen
som hemslöjdsföreningen, men andra är lite mer in min smak.

Som tex att pimpa ett paraply...
Mycket känns som sagt lite väl helylle och furukvist men det finns alltid saker
att inspireras av och göra göra om till sin egen stil.
 
Nu får den här dagen vara slut och morgondagen få lov att bli bättre : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0