Hjärtan på hjärnan

Go kväll!!
Avslutar dagen med en kopp te, precis hemkommen från ett föräldramöte.
Men jag vill ju hinna blogga lite också eftersom jag inte hann med det igår....
 
I går kväll var jag zuper kulturell, gick på Jesus Christ Superstar OCH började läsa "50 nyanser av honom"  (ja, inte samtidigt då alltså)
 
Jesus Christ Superstar var bra, blev inte jätte imponerad av Ola Salo men däremot av Patrik Martinsson, han som spelar Judas... WOW vilken röst!!
 
"50 nyanser av honom" hann jag inte så långt med så där kan jag inte riktigt uttala mig ännu. Men jag har förstått så mycket att det inte kommer vara många som läser den boken, i bokform, ute bland folk, ex på tunnelbanana....
 
Eftersom det var onsdag i går (lovely) målade jag hela dagen. Gick bl a igenom vilka tavlor jag ska ha med på utställningen den 5 oktober och valen jag gjort känns riktigt bra. Kände mig zuper effektiv!

Vad ett förhållande är för mig...
 
Experimentrade vidare med mindre typsnitt skrivet i hjärt form. Mycket hjärtan just nu : ) Använde ett nytt tyg utav tunn, tunn grå/blå bomull - gillar VERKLIGEN den färgen!
 
Men nu är jag zuper trött så jag önskar dig en god natt och så hoppas jag att vi ses imorgon igen.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0