Drömmer mig tillbaka

Kom på att jag inte har visat fler bilder från vår UNDERBARA vecka i
Frankrike som jag lovat.
 
Utsikten från ett av rummen mot gatan

Middagsdags på Flamingon

Vackra detaljer överallt i huset

Albert Camus rum

Hela härliga gänget på väg ut på upptäcktsfärd i byn

Fontänen/pumpen på torget

Kvällsdopp i en av etangerna

Små smala gränder

Den lilla ängeln som vaktade huset

Skön promenad på konstkvällen i byn

OJ, vad jag längtar tillbaka! Det tror jag att vi alla som var med gör...
Peyriac de Mer har för alltid en speciell plats i våra hjärtan!!
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååå vad jag blir glad och lite resgalen av dina bilder. Jag vill oxå åka till Maria :-)

Snart är det dax för lunchen, det ska bli så kul.
Kram

2012-09-12 @ 08:58:05
URL: http://www.hemmapaekbacken.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0