VAB = höst på riktigt!

Har gått och väntat på att den skulle komma, höstens första VAB och idag var det dax...
Lill Lucas är snorig som få och av vad jag förstod när jag ringde till skolan för att berätta det var han inte den ende i klassen - It´s that time of year now!
Så idag har vi inte gjort speciellt mycket - inte ens spelat försvunna diamanten (!)
Nu sover Lucas, Conrad ligger och läser i sin säng och jag sitter här och lyssnar på regnet. JÖSSES vad det regnar - tur att vi bor på en kulle : )
Sitter och funderar på vad jag ska hitta på, kanske sy några fler pannband?... Något känner jag att jag vill hitta på i alla fall. Ja, vi får se vad det blir...
 
Pyssar, Kramar och Kärlek på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0