Trötta funderingar

I måndags började ju veckan med VAB... I onsdags eftermiddag möttes Lucas och mina kurvor, hans uppgående och min störtdykandes nedåt. Så igår var jag helt slut, bara satt eller låg medans Lucas for runt här som en ekorre på speed (kanske skulle ha bett honom att blogga... hmmm).
 
Idag är han på skolan igen och jag hasar runt här med hushållsrullen under armen vart jag än går.
Tur som är har jag den här att slötitta i...
Perfekt läsning en dag som denna!
Massa härligt julinspiration för en liten trött julnörd som jag : )
Kottar är allt bra vackra. Julen kanske blir brun och vit i år här hemma, vi får se.
Men nu vet jag i alla fall vad jag ska göra när jag är på benen igen - ut å plocka kottar!!
 
Nu ska nog julnörden gå och lägga sig ett slag...
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0