SÅ fina!

I morse när jag kom till jobbet låg de på min plats och väntade på mig....
mina beiga handledsvärmare!! Så vackra och så SKÖNA!!
 
Alla ni som känner mig eller följer bloggen vet att jag är både pysslig och ganska bred i det jag kan eller prövar på, men det finns EN sak jag känner att jag är HELT ute och cyklar när jag testar och det är just att sticka!!
Jag är FULL av beundran för de som kan sticka - jag förstår mig inte ALLS på det! Har gjort min beskädra del av försök, små halsdukar till dockor - sneda och vinda, på 80-talet när alla skulle sticka sina egna tröjor med trianglar på.... mamma ryckte in och räddade hela situationen, försökte tom sticka en tröja till min pappa i julklapp ett år.... han har inte fått den ännu om vi säger så...
 
Farmor är vår hovleverantör av raggsockor och nu har jag hittat Kerstin... så jag beställde ett par ljusblå utan pärlor på direkten - PERFEKTA till att ha när man åker skridskor, pulka eller skidor - LOVELY!!
 
Tur att alla är bra på olika saker : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0