Kottar

Hej ursäkta bortavaron! Det var verkligen inte meningen, men tyvärr blev det så : (
 
Men nu är jag tillbaka och är på gränsen till löljligt julladdad : )
Bara VILL börja plocka fram allt och börja pynta men försöker lägga band på mig ett liiitet tag till.
Istället har jag varit ute och plockat kottar som har fått ligga och torka i tvättstugan där det är varmt och gott.
Lite grövre ståtråd och en limpistol och en massa kottar....
Det var svårt att ta en i taget och få det snyggt. Knepet var att limma ihop kottarna två och två först, sen var det lätt att fylla på med enstaka kottar där det behövdes.
MYCKET nöjd med resultatet - det kommer definitivt bli fler!
Enda tråkiga är att de ju inte går att ha på ytterdörren efter som fukten utomhus kommer få dem att "fälla ihop sig" igen. Men men... jag tror jag kan hitta några andra ställen inomhus att ha dem på.
 
Verkar kunna bli en brun jul i år : )
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0