Nöjd men TRÖTT

Hej hej, galärslaven här!...
Arbetslägrets 3:e dag och vi fick hjälp av den lille trädgårs-
mästaren innan han blev upphämtad av sin gudmor m familj.
Jag trodde som sagt att det var jag som bestämde i det här
projektet men nepp - Skruva!
Så jag har mest suttit på knä och dragit trallskruv hela dagen.
Men det blev SÅ bra!!

Det roliga är att vi tänkter bra ihop, när det gäller problem-
lösning och JA - det var en HEL DEL problemlösning som gällde
när däcket slutar mot ett berg. Vi fick till det riktigt bra!

I skuggan hade vi vårt lilla depot-stop, men vatten i mängder
och nötter. Chokladen var bara att gå in med, för varmt!

Dagen avslutades med middag på baksidan (säsongens första)
utblickandes över vårt nya fina trädäck. Det är bara lite småpill
kvar imorgon SEN ska det möbleras - Yippie!!

Snickarn ska ut och cykla imorgon så då kan det ju passa bra
med en tur till Blomsterlandet för mig och killarna. Fredrik blir
alltid så orolig när jag säger att jag ska dit så det gäller att
passa på ; )

Nu ska nog jag gå och kraschlanda i soffan  - det får man göra
med GOTT samvete efter ett nytt fint trädäck!

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0