Här bor vi!!

Jag gillar som sagt det skrivna ordet och när vi flyttade in här så
satt det, som på så många andra ställen, siffror i mässing på
förrådet för att visa vilket gatunummer vi bor på.
Jag tyckte att de var så fruktansvärt fula så de åkte ned ganska
omgående och tanken var väl den att jag skulle hitta några
snyggare.
Men jag hittade aldrig nga siffror jag var nöjd med så för nga
år sedan "skrev" jag vårt husnummer på förrådet istället.

Det var nga år sen jag gjorde det men jag tycker fortfarande att
det är lika snyggt varje gång jag ser på det! 

Och visst, jag har fått lite klagomål fr tidnignsbud som tycker att
det är svårt att se och ibland har gäster först gått förbi oss...
Men - tidningsbuden struntar jag i och gästerna, ja, de vänder ju
och kommer tillbaka när de inser att då gått för långt : )

Så jag fortsätter att njuta av mina bokstäver.

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0