Glossybox-dax

Maj månads box kom idag!

Den gick verkligen i rosa....

Läppenna fr Finska MSCHIC som gör mineralsmink. Härlig och
varm röd - som den ser ut på bilden.
Jag använder inte läppenna och skulle ALDRIG kunna ha den
färgen på mina smala läppar. Är det någon som vill ha den
hör av er så postar jag den till dig!! Let me know!

Hudcreme fr Viktor&Rolf, skön men JÖSSES vilken doft....
riktigt tung!
Har inte doftat ur nämvärt sen jag prövade lite på ena handen,
lite för mycket för min smak mao.

Parfymen ur samma serie, vågar jag testa utan risk för migrän?

Favvomärket L´OCCITANE en provance. Skön handcreme med
doft av rosor. Mormors tvål, barndomsminne som far snabbt
genom huvudet. Sög in snabb men känns kanske lite "tunn".

Rougeborste fr Glossybox och en mineralrouge från BM Beauty.
GILLA på den! Jag gillar verkligen mineralmakeup, använder 
alltid bareMinerals produkter i vanliga fall så den här ska bli
kul att testa! Vacker, varm skir rosa som nog kan passa bra så
här innan man fått så mycket sol på näsan men även sen när
man fått en riktigt fin solbränna. Fast kanske mer som highlight
då - vi får se helt enkelt.

Tur att rougen var med i alla fall, annars hade jag inte varit så
nöjd med denna månadens box.

Nej, nu MÅSTE jag se till att få bort den här Viktor&Rolf historien
från min hand.

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0