Fredags funderingar

Fredag - det är en allt bra underbar dag det!

Jude Law - VARFÖR har han klippt sig så där?? INTE
like:a på den!

Häggen vid spången över till jobbet blommar. Hoppas att man 
ALDRIG kommer att sluta bli barnsligt lycklig varje  år när
våren kommer och allt blir skirt grönt!

Fin-kaffet uppe i köket - hur skulle jag klara sig utan det?

Jag har visst vunnit pengar - igen!
Mega Million Super lotto denna gången - Wow!!
VEM går på det där? Någon måste ju göra det eftersom de
fortsätter att skickas....

Varför heter det "kärleksmums"?
Väldigt god var den i alla fall - Tack, tack Fabian!

Middag hos Kia, Niklas, Oscar och Nils. Anna, Frederic och
Vera kom också - VILKEN lycklig bonus!!
Men varför kommer jag ALDRIG ihåg att ta kort innan vi äter?

3 viner fr de distriket vi ska till i sommar...
Undrar hur det kommer sig att jag inte känner de smaker alla
andra känner så tydligt?
Kanske inte spelar ngn roll - det var gott hur som haver!

Undrar om Sébastien Boudets smakade bättre än Annas?
Tror INTE det!! Gudomligt gott!!

Boken och spelet var till barnen... Varför det?? Undrar om Kia
inte vet att INGEN i vår familj kan Franska.
Hon har nog inte förstått att jag inte kommer gå 1 meter utan
henne i en hel veckas tid. Lika bra att inte berätta det för henne
riktigt ännu ; )


Å nu undrar jag vad jag gör uppe mitt i natten, varför jag inte
går och lägger mg?...
Undrar om vi kommer hinna måla klart lekstugan innan regnet
imorgon? För det ska bli regn - meeen, SMHI har inte alltid koll!!

Nej, sova var det!

God Natt och Sov så GOTT!
Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0