9 år...

Idag fyller min äldste skatt 9 år!!

Det är svårt att förstå att tiden gått så fort... svårt att förstå
att den här lille plutten är samma kille som nu frågar om han
kan få låna mina converse!!

När vi åkte in till BB den 2/2-03 var Stockholm grått och trist
men under kvällen började det snöa så när vi vaknade nästa
morgon var hela världen gnistande vackert vit och vi hade blivit
en liten familj ♥

När jag frågade Conrad igår hur det kändes att han skulle
fylla 9 sa han bara; bra, jag är trött på att vara 8!! : D
Skön inställning!!

GRATTIS på födelsedagen mitt hjärta!! ♥ ♥ ♥ 

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Marie-Fe

Åh, jag kommer ihåg den här bilden! Inte "som igår" faktiskt! men att det gått nio år... Killen som alltid kommer vara "först i kullen". Många har det blivit sen dess! Hoppas han hade en bra födelsedag!

Kram

Marie-Fe

2012-02-08 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0