Glossy anniversary

Idag när jag skulle hämta ut ett paket på posten såg jag den här vagnen och var tvungen att ta kort på den, ser du alla små svarta paket m via "prickar" på? Fler än jag här i Nacka som gillar Glossybox : )
Och när jag kom hem låg MIN Glossybox och väntade på mig.
En silvrig jubileumsbox med nyårstema. (Glossybox firat 1 års jubileum i Sverige)
 
Först ut en duschcreme från Anatomicals... och ja,de fortsätter med " we only want you for your body" stilen...
En duschcreme som är "hot and fiery" och luktar Cola.
En lyxlotion från La Sultande de Saba som luktar gott av Ginger Green Tea, super skön på huden.
Matrix Vavoom hårspray, extra full - hårspray går alltid åt, tack å tack!
Nagellack från Zoya, mångfaldigt prisbelönt för bästa hållbarhet och miljötänk, de första som tog bort giftiga ämnen och skapade ett mer natruligt lack.. hur naturligt nu svart med gllitter i känns ; )
Och sist ut, en mascara från Max Factor med extraordinär volym....
(jo, jag tackar ja)
Rätt OK box! Flera användbara produkter.
 
Nej, nu har jag tyvärr inte tid att sitta här längre, skolavslutning i morgon så jag ska stryka lite kläder åt killarna. Tycker det är jätte roligt när de själva kommer på att de vill vara lite finklädda : )
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0