1:a advent och tillbaka

2:a december, första advent, kallt och massa snö - precis som det ska vara! Julfjanten bara myser!
 
Jag har varit lite osynlig här på bloggen ett tag nu och det känns som jag är skyldig en förklaring. Jag har haft fruktansvärt ont i magen en längre tid, det har med störta säkerhet varit gallan som har ställt till det för mig.
Så jag har tyvärr inte mäktat med mer än bara att jobb och sova - JÄTTE trist!! Och speciellt med tanke på att julen står för dörren : (
Men nu hoppas jag att jag ska vara på benen igen, har fått medicin som hjälper och känner mig MYCKET bättre!
 
Så nu är jag laddad för att ta mig an december med allt pynt, pyssel och mys!
Först ut blir årets adventsljusstake som i år är en bricka fylld med ljus, olika silver- och tennljusstakar, kottar och en vit hyacint.
Inte så traditionell men vem har sagt att den måste var det?...
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0