Upptäcktsfärd på Söder

Idag skulle jag till Efva Attling butiken på lunchen
Alltid när jag är på Söder, framför allt på Hornsgatan blir jag så inspirerad av all
konst som finns där. Konst av ALLA de slag.
Hornsgatspuckeln, full med kreativitet!
En liten råtta som sitter och tittar ut över trafiken på Hornsgatan nedanför.
Vackra liljor utanför ett galleri som lös upp den gråa dagen.
Konst över allt!
Gladare papeprskorg får man leta efter.
Konst och en härlig, öppen attityd
En liten ministaty för den som har ögonen med sig.
En vanlig bänk?... Inte här,
Det är "Bosses bokbänk" så klart!!
Vackra detaljer.
En liten ödla på väg uppför väggen...
 
Kände inte ALLS för att åka tillbaka till kontoret för eftermiddagsmöte. Jag ville
bara fortsätta min upptäcktsfärd och jakt på mer rolig, inte så traditionell konst! 
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0