Söstrene Grene

Förlåt att jag HELT glömde blogga igår. Mina älsklingar kom hem från Ystad så det var lite annat
fokus (vi ändrade våra planer och åkte dit när vi stötte på patrull i projektet med
staketet... solen fanns i Ystad och staketet kommer att finnas kvar). 
Eftersom jag började jobba i måndags var jag tvungen att åka hem innan dem.
SOM jag har längtat efter dem!
 
I alla fall....
En dag åkte jag, Frediks syster och kusinerna till Köpenhamn (inget för killarna)
I Köpenhamn finns en härlig butik, Söstrene Grene.
På Amagertorv 29 ligger denna härliga butik. De har ALLT!!
Konstnärsmaterial, glas, porslin, husgeråd....
Kuddar, spel, godis....
Förvaring, ljus, roligt kontorsmaterial mm.
Kom hem med en kasse med lite "bra att ha saker"
Snygga plåster,
Två vackra askar som kommer passa perfekt i sovrummet,
Och en liten flaska till salladsdressing.
Allt för hela 98.22 danska kronor. Var så nära att köpa ett gäng kuddar men insåg
att jag inte skulle orka släpa på dem + att Fredrik nog skulle få spelet om jag kom
hem med ÄNNU fler kuddar.
 
Alltså; Amagertorv 29 i Köpenhamn eller http://www.grenes.dk. I Sverige finns de
i Strömstad, i Nordby shoppingcenter (om du skulle ha vägarna förbi där istället).
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0