månadens Glossybox

Idag kom månadens Glossybox - Mmmmmm!

Hudcreme från Weleda. Gillar verkligen deras produkter så det ska bli jätte
spännande att pröva denna med havtorn. Luktar väldigt gott och sög in
snabbt - bra början.

Kolorit Ocean Spray från Maria Nila Stockholm. Kan vara bra
för mig som har så silkigt hår.

Det här är "Lip frosting" från Jelly Pong Pong
(VAR får de alla lusitga namn ifrån??)
Smaken, Irish Cream Pavlova luktar fantastikst gott, skön
konsistens som inte är för klibbig. Tyvärr var färgen lite för rosa
för min smak... eller om det bara är en vanesak - vi får se.

Det sötaste mini-kittet från bareMinerals med foundation och en
mini-mini borste. Älskar bareMinerals produkter - de är toppen!

Och sist ut var en av Glossybox egna produkter - ett läppstift.
Skön konsistens och vacker färg... men läppstift (?)
Kommer inte ens ihåg när jag hade läppstift sist.... känns
kanske lite tantigt?...  Men det är ju seriös tantvarning på
mig nu i alla fall med allt virkande så why not : D
 
Ja, ja vi får väl se... nu är det i alla fall tack å go natt
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0