Heaven

My own little piece of heaven....
Äntligen!!
I dag tog jag med mig min kaffekopp ut på baksidan och satte igång.
SÅ härligt!!
Och vad bra det blev med bordet/arbetsbänken!!
Det jag ville testa med korgen vara att "måla" den med cement... Mnja...
jag får se hur det färdiga resultatet är i morgon men jag är lite skeptisk.
Sen testade jag att göra två mindre skålar. En med möster på insidan
precis som på faten jag brukar göra. På den andra testade jag att göra
mönstret på utsidan. Ska bli spännande att se resultatet i morgon.
 
Eller i morgon och i morgon.... I morgon är det Formex som gäller. Blir
upphämtad tidigt för en härligt dag på mässan. Så resultaten kanske får
vänta till på söndag.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0