Går det att virka en trasmatta?

Ibland hamnar jag i väldigt kreativa perioder när idéer och funderingar avlöser
varanda men en väldig fart.
Idag började jag fundera på om man kan virka en trasmatta...
Rev lite remsor med tyg och letade rätt på en virknål...
Ha ha ha, satt på framsidan med min kaffekopp och virkade som en annan
gammal tant!! Men det var jätte skoj!!
Tänkte att det här är ju PERFEKT att sitta och göra när man sitter framför Tv:n på
kvällen! ...men sen kom jag på att jag ju inte sitter framför Tv:n på kvällen (!)
 
Hmmm, måste hitta ett annat bra tillfälle att sitta och virka på helt enkelt!
 
Nu är det go natt i alla fall
Pyssar, Krama och Kärlek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0