Älskade onsdag

I dag är det onsdag - SOM jag har längtat!!

Redo för jobb; allt material, skön musik i lurarna och den obligatoriska latte:n
En av sakerna jag gjorde i dag var en tavla till vårt sovrum. Ser du tavlan i mitten? Den utan riktigt motiv?
Visste inte alls vad jag skulle ha i den men ville inte ha ett tomt hål gapandes mitt
på väggen så jag satte bara upp den men den bild som är i när man köper den.
INTE så snyggt men jag visste att jag skulle komma på precis rätt motiv bara jag
lät det vara ett tag.

Så idag gjorde jag den här.
Citatet är klockrent och jag experimenterade lite med flera olika tyger tills jag blev nöjd.
Den obligatoriska "efter" bilden : ) 
Jag fortsatte även med mina experiment med boksidorna och jag tror att jag
är inne på rätt spår där - önskar bara att onsdagarna var längre, eller fler...
eller... både längre och fler!
 
Nu ska jag se om Tant Ulla hinner med några varv virkning innan det är dax
att avsluta denna underbara onsdag.
 
Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0