Respekt!!

Har varit gräsänka i knappa veckan, Fredrik har varit på träningsläger i
Italien med cykelklubben.

Om jag ska sammanfatta veckan; mysigt med egentid med killarna,
det är skönt att längta när man är ifrån varandra, härligt när man ses
igen men framför allt - ALLA ensamstående föräldrar STÄNDIGT ska
ha en guldstjärna!!

Det är jätte mysigt att få vara själv med mina små skatter men i vissa
lägen kändes veckan som en enda stor logistikövning...
Lämna på skolan, hämta på skolan, däremellan hinna jobba och organisera 
sig så att man hinner lika mycket som om man skulle jobbat full tid, hinna
förbi ICA Maxi på väg till skolan, läxläsning, laga middag, oceaner av tvätt,
fixa matsäck till morgondagens utflykt... Phu, längtar till helgen... eller nä,
väckarklockan ringde i ottan i alla fall - dax för simskola, å lite mer simskola, 
å så några kalas uppepå det... 
Å jag hade någon naiv idé om att jag skulle hinna krypa upp i soffan och se
en bra film, hinna skapa lite, hinna bara vara... Det enda tv program jag har
sett, å då inte ens hela, var Bolibompa ha ha ha...

Jag ska verkligen inte klaga, vår vecka har varit toppen och jag har faktiskt
hunnit med både en mysig tjejmiddag och ett grymt 40-års kalas mitt i all
logistik men jag kommer ur denna veckan men en helt nyvunnen respekt för
alla ensamstående föräldrar där ute - NI ÄR BÄST!!!



Pyssar, Kramar och Kärlek







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0