Testar

I går efter frukostmötet på Business in Heart kände jag mig
enormt inspirerad och kastade mig hem för att måla.

Det går verkligen i perioder... Ibland är det otroligt trögt och
ibland, som igår, finns det ingen hejd på kreativiteten.

I går experimenterade jag med lite nya mått och färger och
önskade att dygnet hade fler timmar, att jag inte var en sån
sleep-o-holic, att jag inte hade fasta arbetstider utan kunde
måla just när andan faller på, att helgerna vore längre i
förhållande till veckorna, att jag inte hade tider att passa
 ...ja ni förstår.

Hur som helst blev jag mycket nöjd. Resultatet dyker upp i
webbshopen så småningom : )

Å i morgon är det freeeedag - UNDERBARA veckodag!
Until  then,
Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0