Möblerar om i trädgården

Nu orkar jag inte vänta lägre!
Jag har väntat och längtat hela vintern efter att få komma ut
och pyssla i vår lilla trädgård och nu idag blev det äntligen av!

Vill bygga större trädäck på baksidan... vet inte om Fredrik
verkligen är inne på samma bana men en förtusättning OM han
skulle vara det eller ... bli det - är att den här pallkragen inte står
kvar.
Så idag flyttade jag på den...

hit, till vårt lilla kryddland. Det ser så grått och trist ut ännu
så länge.

Grävde upp hela kryddlandet och planteringen i pallkragen.

En hel korg med härliga växter som väntar på att omplanertas

Rötterna från de gamla sparrisplantorna

Så här får det bli.
Nu håller jag tummarna för att allt klarar flytten OCH att Fredrik
får ett infall och vill ha större däck!

Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0