Energi och inspiration

Idag har jag tankat energi och inspiration på Zetas trädgård.

Det är SÅ UNDERBART att bara gå omkring och njuta av allt
vackert. Titta på alla fantastiska växter och riktigt känna hur
våren är på gång.

Jag är "trial and error" typen i trädgården men hade jag haft
lite mer gröna fingrar hade jag LÄTT kunnat tänka mig att
bli trädgårdsmästare.

Vill göra om lite på både fram- och baksidan innan sommaren
men det känns lite för tidigt att köpa nga växter så jag nöjde
mig med att få inspiration.

Men de här fina ljuslyktorna fick följa med hem, kommer bli
perfekta på baksidan.

Kunde ha gått omkring där i en evighet och bara insupigt den
HÄRLIGA atmosfären.

Alternativ till den traditionella trädgårdstomten?

Avslutade besöket med en god lunch på cafét innan det var
dax att åka vidare till nästa stopp för dagen.

Har ni aldrig varit på Zetas - go there!! Har svårt att tro att ni
kommer bli besvikna!
http://www.zetas.nu/

Nej, nu är det dax att ta sig till skolan och hämta mina skatter.
C U

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0