Känns...

konstigt!!
Idag var jag hos optikern och fick reda på att terminalglasögon
is da shit for me.

.... T E R M I N A L G L A S Ö G O N !

Känns... ja, konstigt! Men OK.. fick med mig 2 olika bågar hem

Det fanns ju SJUKT många att välja mellan till att börja med.
Men ja.. hur svårt kan det vara?

Har alltid tyckt att glasögon kan vara SÅ snyggt på andra

Men JÖSSES vad konstigt det var att ses sig själv i det!!

Känns lite tantvarning...

Innebär det här att jag måste skaffa mig senilsnöre också?

Och efter det kommer väl höftledsoperation och rullator ; D

Nej, usch vad SVÅRT det här var!! Vilka tycker du??

Pyssar, Kramar & Kärlek
Glasögonormen

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag tycker du ser snygg ut i de flesta, men bild nr 2 är nog min favorit :-) Lycka till med väljandet!

2011-09-09 @ 17:17:32
Postat av: MadeleineW

2011-09-09 @ 19:06:15
Postat av: Anonym

Hej vännen, visst är det jobbigt att välja, men jag skall hjälpa dig. Det sist paret. Kram Madeleine

2011-09-09 @ 19:08:22
Postat av: Sockerconny

Vaddå? Alla är väl samma eller? Lite kärringvarning iallafall. Fick du med löständer och stomipåse också?

2011-09-10 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0