Tisdags-trevligheter

Så var det tisdag igen  - YES!

Började med att spänna alla stygn på ryggstödet

Här ska tillverkas knappar - 21 st! Det gick superfort, hade en
sorts maskin så en knapp tog kanske 30 sek. Annat än när jag
gjorde klädda knappar i skolan...

Vadd på sätet innan själva tyget skulle på.

Å så skjuta fast domestiken på ryggstödet.
Gillar VERKLIGEN häftpistolen!!

Klippa rent. Lianerna på baksidan hann jag inte klippa idag.

Sen var det pyssel å papp.  Mycket pill för att få tyget att sitta
riktigt snyggt men det gick.
Å så var 3 timmar slut : (
Nu är det bara 1 gång kvar och jag hoppas verkligen att jag
hinner klart.

Pyssar, Kramar och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0