så var det tisdag igen...

och jag har varit på min roliga tapetserarkurs!

Första momentet var att lägga på vadd.

Sen var det dax att spänna fast domestik på ryggstödet och sy
fast i den gamla domestiken på ärmstöden.
SER ni vilken mördar-nål jag har!!

Ta-da! 

Nu ska pikeringarna märkas ut

21 st "pusskor" skulle tillverkas

innan det var dax för nästa par HEMSKA nålar!
(var ska det här sluta?)

Alla nålar skulle ersättas med stygn på diagonalen

och fästas på baksidan med hjälp av en "pusska" och en
tapetserarknut.

Nej, nu ska jag sluta blogga och gå och lägga mig - imorgon är
en mycket spännande dag! Berättar med imorgon kväll...

Pyssar, Kramar, Kärlek och Go Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0