A - Ö BY ME

A – Andning,  “4-kants andning” – A life saver!


B – Barn, har de två finaste i hela världen


C – Celcius, över 20 i alla fall om jag ens ska överväga att bada


D – Dricker kaffe, vatten, champagne


E – Eltandborsten, VILKEN uppfinning


F – Familj, utan min lilla familj är jag ingenting


G – Glamour, mer glamor i vardagen


H – Hemnet, är en riktig ”hemnet-junkie”


I – Idéspruta


J – Jeep, skulle allt bra gärna vilja ha en


K – Kaffe, min last här i livet


L – Lat, otroligt skönt att ”bara vara”


M – Musik, mitt mentala stödhjul


N – Nyser av hundar, katter, hästar och pollen


O – Oteknisk, tja man kan inte vara bra på allt ;  )


P – Promenera, min meditation


Q – Qufisk bokstav… kom inte på ngt bra


R – Röker INTE, är så glad att jag aldrig börjat!


S – Sjusovare, INTE morgonpigg


T – Tålamod och temperament, en bra kombo


U – Ursula, egentligen


V – Velig, har fantastiskt svårt att bestämma sig ibland


W - White Arkitekter, min älskade arbetsplats


X – dom vill jag väl inte berätta om här...

Y – Yoga, nybörjarkurs… spännande att se hur det blir


Z – Znarkar inte (tror jag)


Å – Åker snowboard


Ä – Älskar att dansa


Ö – Önskar mig… det kan jag ju inte berätta, då slår det ju inte in!

 

Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0