Oj, vad klockan är mycket!

men OJ vad roligt jag har haft!!
Jag plockade fram en gammal trotjänare ikväll (symaskinen).

Det brukar ofta vara så att jag får en ide som jag går och klurar
på ett tag, går och funderar på hur jag skulle kunna genomföra 
den. Och ikväll var två ideér "klara" för genomförande

Fredriks gamla Levis fick stryka på foten...

och ett par av mina gamla jeans också.

Det var evigheter sen jag sydde, eller rättare sagt tog mig tid
att sitta ned ordentligt och "bara" sy.
Hade helt glömt bort hur det burkade vara, jag börjar och sen
helt plötsligt vaknar jag liksom upp och klockan har blivit
jäääätte mycket!! När jag gick gymnasiet och sydde som mest
brukade det vara vid 03-04 -tiden jag ploppade ut ur min bubbla.

Fullt så sent blev det inte idag men sent nog... jag lär bli väckt
vid 07.00 imorgon bitti av två sötnosar som vanligt - men det
var det värt!

Vad det blev?? Det får ni se någon annan gång ; )

Pyssar, Kramar och go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0