Så var jag igång

Det blev en lite sen start igår (hade andra viktiga saker för mig,
både bandy- och fotbollsmatch på framsidan).
SEN satte jag igång.

Eftersom vi (...eller jag) målar om ganska så ofta här hemma
har vi fullt med halvfulla färgburkar stående. Vi målar tydligen
alltid om i samma färger (vitt, beige och ljusblått) såg jag när
jag kikade i burkarna : )
Nu behövde jag en dovare ljusblå så jag testade att blanda
till färgen själv!
 
Ljusblått, beige, klarblått, svart, en hel del brunt, rött och rosa
åkte också ner i burken...
Resultatet  - 5 liter i perfekt nyans!!

Så när killarna väl gått och lagt sig var det dax att börja måla.

22.40 - ett varv klart.

Nu har jag målat ett varv till och väntar på att färgen ska torka.
Sitter och funderar på hur jag ska lösa det faktum att vi visst har
slängt vårt tapetbord... får använda köksbordet tror jag.

Vi ses snart igen.
Pyssar, Kramar och Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0