Bästa starten på dagen

God förmiddag alla där ute! Sitter här med en kaffe, nyss
hemkommen fr Champagnefrukostern med Business in Heart.
Det är verkligen den bästa starten på dagen man kan tänka sig!!

Vilken morgon... ca 90 härliga kvinnor och 2 killar - de här två;

Stefan Olsson och Marcus Frödin fr Universe Imagine - VILKA killar!!
Wow, vilken skön inställning, vilken härlig attityd! SÅ glad att de
var hos oss i morse! De har skrivit en "trilogi" bla om konsten att
må bra under tiden du lyckas. Det handlar om att ha kul i det man
gör, att man själv väljer vilken inställnig man ska ha till saker..
ja läs själva på; www.universeimagine.com

De HÄRLIGA gruppledarna fr Citygruppen, Kristina Söderqvist,
Core Image http://www.coreimagesthlm.se/ och Tina Jönsson,
TinAcon http://www.tinacon.se/ 
TACK för denna terminen, ses nästa år igen!

Mina tavlor till försäljning dagen till ära : )

Mia Collin och Linda Moberg, ägarna och grundarna till
Business in Heart.
http://www.businessinheart.se/Default.aspx?pageid=2358
Härliga, drivna och alltid lika inspirerande - ni är BÄST!!

Och som grädde på moset vann jag två böcker, bla
Universe Imagines bok som jag hade tänkt att köpa...

Vi hade så trevligt (som vanligt) att jag helt glömde titta på klockan
och helt plötsligt har min prakeringstid gått ut... för 20 min sen!!!
Race ner på gatan - grattis, 4 (!!) lapplisor cirkulerade som hungriga
gamar på "min gata"
Jaha ja där rök förtjänsten på tavelförsäljningen...
MEN nej, ingen ilsket gul lapp på vindrutan! : )

Ja, det var verkligen den BÄSTA starten på dagen!!
Nu, Nickelback på hög volym och stooorstädning!

C ya!!
Pyssar, Kramar och Kärlek



Kommentarer
Postat av: Linda Moberg

Tack själv för att du var där. Jag kan bara hålla med om att det var en toppenmorgon. Och du var en stor del av den, alltid lika glad och med en energi på topp så lyser du i våra rum.



Kram Linda

2011-12-17 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0