Veckans kort - v.1

Gott Nytt år alla! Jag är tillbaka
(hoppas jag, bare with me)

Efter diverse trassel m både datorer och operativsystem
(me no like Ubuntu... Sorry Björn) tar jag mig an det nya året.

Efter ett minst sagt konstigt 2009 har jag bestämt
mig för att 2010 kommer att bli MITT år och det fick
bli inspirationen till årets första kort.


Shoppade lite hos Eva på Scrapstore innan jul
som jag plockade fram. Stämplarna är Flora stamps
fr Basic Grey. Lager på lager, stämplade dem på
post-it lappar och la över så jag kunde stämpla dem omlott.
Misstänker att de kan bli en av vårens 
KLARA favoriter - I Löööve them!

Bokstäverna, Tiny Alphas är fr Making Memories - väldigt roliga och
enkla att arbeta med

I översta vänstra hörnet satte jag en
vintage brad - även den fr Scrapstore  Orden "my year"
satte jag på ett lite bast-liknande band som jag fäste
under den stora kvadraten


Jag bloggar igen... tra la la laaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0