Fyndat på Kate´s

Här är vad jag shoppade på Kate´s Paperie

ett magnetiskt stämpelkit....

bara att välja vilka ord man vill ha och zå ztämpla

kändes tyvärr lite som om orden "gled" men det
kanske är en vanesak, vi får se helt enkelt...

ett annat, vanligt stämpelkit m 6 st trevliga små
hälsningar

en stor (10x10 cm) vacker blomma

och sist ett kit m 18 vykort, vet inte riktigt vad
jag ska använda dem till men de var så vackra
att jag måste köpa dem (you know the feeling)

Ni som läser min blogg har säker märkt att jag inte
lagt ut ngt veckans kort - Sorry!
Ska försöka göra ett snart, kanske m mina nya fina
stämplar....

Håll utkik!
Pyzzar, kramar & ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0