armband

Kände mig lite pysslig igår när jag kom hem och
funderade på att göra ett armband.
Tycker att puderrosa, som syns ÖVERALLT nu, är så
fint så jag rotade i mina lådor och hittade det jag
behövde.


Den lilla medaljongen är fr Louise Interiör (www.louiseinterior.se)

När jag var klar m arbmbandet satt jag och funderade
på vem St Gerard var....
Googlade lite på honom; en martyr som fanns i Italien
i början av 1000-talet, han sattes i en kärra och
rullades ut för en kulle, när han trots åkturen levde
slogs han istället ihjäl....

....

Mao - det här armbandet är som en liten reminder
om hur oförskämt bra jag faktiskt har det!

Med eller utan armband - tänk på ALLT ni faktiskt
har och UPPSKATTA det!
Pyssar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0