Veckans kort - v.36

Ett mycket enklet med fint födelsedagskort.

Tog en helt vanlig vit bas.
Ovan på ett (för ovanlighetens skull...) grönt papper.
Har en liten blomma som jag inte riktigt tyckt varit så speciell,
men här tog jag i alla fall fram den och stämplade den i 3 olika gröna
nyanser  - det blev väldigt bra!

En liten tag, där jag stämplade "happy birhtday" och chalkade kanterna.
Fäste den i ett vitt organzaband med en liten vit säkerhetsnål.
Organzabandet fäste jag under det stämplade pappret och bakom
kanten på det gröna.

TIPS; Säkerhetsnålar har jag aldrig köpt en enda, sparar de jag får
när jag handlar kläder.

Till sist satte jag fast 3 ljusgula blom-brads fr Flower Patch i högra
nedre hörnet - HEPP!!


Klart för kalas - hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0