Snabb-pyssel till Halloween

Fick precis hem min beställning fr Scrapstore. Hade hittar ngt jag tyckte
verkade intressant så här inför Halloween,
ett pyssel-set, fr eerie "Do me a favor", m presentaskar.....

Å det var ju HUR fint som HELST!! Jag var bara tvungen att montera
ihop en och visa - är den inte UNDERBAR??



7 cm hög, jätte lätt att sätta ihop. Kommer på ark, färdig stansade,
bara att trycka ut, vika och limma ihop å sen fylla m godis....



Kolla in de söta tänderna : )
Man får 6 st i olika mönster och arken är dessutom fulla m vackra tags
till det övriga Halloween-pysslet. Å allt för 85 kr - som hittat!!
Skynda och fynda på www.scrapstore.se

Så nu vet jag hur mina tre killar ska få sitt godis till Halloween....


Trick or treat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0