Koka 200 knäck

Tips på söta påsar att ge bort när du ska på ex glöggmingel


Jätte fin stämple (fr Scrapstore förståss) som jag stämplade och klippte
ut längs konturerna.


Cellofanpåsar köpte jag på Lagerhouse (2kr/st) vik ner till lagom storlek,
vik över pappret och häfta ihop m vanliga häftapparat - HEPP, sötaste påsen i år!

Om du ska fylla den m knäck - koka knäcken ORDENTLIGT, annars rinner
de ur formarna.

Själv ska jag koka 200 knäck och fylla mina påsar med (ska lämnas
till försäljning på skolans julbazar nu till  helgen) Så nu har jag inte tid
att sitta här längre : )

C YA!


P.s glöm inte att gå in och rösta på just din favorit ljusstake...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0