Veckans kort - v.35



Denna veckas kort är faktiskt en liten LO, med betoning på liten... 12 x 12 CM
inte inch, ett "litet" missförstånd i allra första början av min karriär som scrappare : D

Anledningen till LO:en är att denna  vecka har vi nämligen 9 årig bröllopsdag - Hejja oss!!

LO:n är väldigt enkel, det som är lite speciellt här är cirkeln bakom det lilla kortet.
Testade att embossa ett stort mönster i "Clear" (på samma papper som bakgrunden)
och sen färga in resten av pappret.
När färgen torkat tog jag en bit papper och torkade bort färgen på embossingen.

Men jag insåg att jag behöver ett bättre mönster på båda pappret och stämpeln
för att få en riktigt bra resultat. Så jag letar vidare och hoppas på att kunna visa
ett sådant kort inom en snar framtid.

Tills dess ska jag passa på att njuta av att vara fru Enetjärn ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Love your blog, honey :)

Är det verkligen 9 år sedan!?! Men vilken dag -vilken fest :)

Fiiiiina kort!!! :)

2009-08-29 @ 18:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0